Telefonos csaló



Kaptam - Osztom

"Kedves Barátaim! tegnap a következő telefont kaptam a vonalas készülékemre:
Jó napot kívánok, X Tünde vagyok, az Országos Mentőszolgálattal
közösen egy biztonsági bemutatóra hívnám meg. Gondolt már arra, kit
értesítene, ha baleset érné, pl. elcsúszna a fürdőszobában, leesne a
lépcsőn. Nincs önnél telefon, kinek szólna?

- Válaszoltam :  a férjemnek.
- Kérdés: a férje állandóan ott van ön mellett?

- Válasz: Igen.

- Akkor köszönöm szépen, és letette a telefont.

A telefonáló nevét sajnos nem tudtam megjegyezni. Utólag végig
gondolva a telefont, azt gondolom, ez több, mint gyanús, esetleg így
próbálják felmérni az egyedülálló idős embereket. Ha tényleg egy
biztonsági terméket akart volna bemutatni, folytatnia kellett volna a
beszélgetést.
Mai napon e-mailban értesítettem az illetékes Rendőrkapitányságot,
akiktől a következő levelet kaptam:

Tisztelt Papp Vilmosné!

     Köszönjük levelét, valószínűleg telefonos csalók hívták önt . A
fentiekről tájékoztatjuk a bűnügyi osztályt.     Kérjük ismerőseit is
értesítse a fentiekről, akár facebookon is. Hasonló telefonhívások
alkalmával semmilyen információt ne adjon ki, név,cím, telefonszám,
egyedül él stb.

Tisztelettel: Bátori Sándor r.tzds.
szolgálat irányító parancsnok "

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések