Reklám alany kerestetik
Szilágyi Edit tollából az alábbi hírdetés
Reklám alany kerestetik
Fél éves, határozott szerződéssel, korlátlan szabadidővel rendelkező, lendületes, 20-25 év körüli, dekoratív, magas, jó alakú hölgyet keres reklám iroda.
Szó szerint: Éjjel, nappal rendelkezésre álló, bármikor ugráltatható, csont sovány,
mellnagyobbításon átesett fiatal lányt keres, csupán fél éves kihasználhatóságra, neve nincs, de nagy nevekkel dobálózó, kezdő reklámhoz nem értő Bt.
Az ideális személy táncra perdül ha tisztasági betét kerül szóba. Havi baja idejére energikus, élénk és fehér nadrágban járja a Plázákat barátnőivel, ahelyett, hogy nyomorult ábrázattal döglene otthon, hőhullámokkal küzdve.
Az ideális reklám alany, hasbeszélő, „szereti pocakot” és azonnal csatlakozik Szulák Andi
Activia programjához, hogy aztán éjjel-nappal joghurtot zabáljon.
Ariellel mosott, fehér, makulátlanul ragyogó ruháinál már csak colgate-tel mosott fehér fogai ragyognak jobban.
Mellesleg vízkőoldót használ és mosás közben azt dudolja, hogy „Calgonnal a mosógép is tovább él.” Centrifugálás ideje alatt sem vesztegeti az időt üres programokkal. Mivel a Győri
Édes „délig tartó lendületet” ad neki, egészen addig megállás nélkül pörög, csak délutánra lesz olyan mint a mosott szar.
Betegség, vagy egyéb nyavalya azonban még így sem támadhatja meg, hiszen a Coldrex hihetetlen gyorsasággal szünteti meg, még a nem létező bajokat is. Nem számít mennyibe kerül, mert a Tescoban, ahol a „legkisebb is számít”, rengeteget lehet spórolni. A kosárból nem hiányozhat a Kinder Bueno, amit az Ideális reklám alany kilószámra töm magába, böfögést nem okozó Colával öblítve le, cérna alkatán mit sem változtatva. De a titok valószínűleg az, hogy a nagy bűnözések után mindig bekap egy orbitot, hogy megőrizze a „száj egészséges ph értékét.” De ha most ezek után mégis azt hinnénk, hogy a reklámok szereplői szebbek, jobbak,
okosabbak mint mi, megnyugtatok mindenkit: Semmi témájuk nincs, mint a hüvelygomba,öregkorukra pedig már csak műfogsortisztítóval tudnak majd újra „nevető lányok” lenni.
Szilágyi Edit 2013
Reklám alany kerestetik
Fél éves, határozott szerződéssel, korlátlan szabadidővel rendelkező, lendületes, 20-25 év körüli, dekoratív, magas, jó alakú hölgyet keres reklám iroda.
Szó szerint: Éjjel, nappal rendelkezésre álló, bármikor ugráltatható, csont sovány,
mellnagyobbításon átesett fiatal lányt keres, csupán fél éves kihasználhatóságra, neve nincs, de nagy nevekkel dobálózó, kezdő reklámhoz nem értő Bt.
Az ideális személy táncra perdül ha tisztasági betét kerül szóba. Havi baja idejére energikus, élénk és fehér nadrágban járja a Plázákat barátnőivel, ahelyett, hogy nyomorult ábrázattal döglene otthon, hőhullámokkal küzdve.
Az ideális reklám alany, hasbeszélő, „szereti pocakot” és azonnal csatlakozik Szulák Andi
Activia programjához, hogy aztán éjjel-nappal joghurtot zabáljon.
Ariellel mosott, fehér, makulátlanul ragyogó ruháinál már csak colgate-tel mosott fehér fogai ragyognak jobban.
Mellesleg vízkőoldót használ és mosás közben azt dudolja, hogy „Calgonnal a mosógép is tovább él.” Centrifugálás ideje alatt sem vesztegeti az időt üres programokkal. Mivel a Győri
Édes „délig tartó lendületet” ad neki, egészen addig megállás nélkül pörög, csak délutánra lesz olyan mint a mosott szar.
Betegség, vagy egyéb nyavalya azonban még így sem támadhatja meg, hiszen a Coldrex hihetetlen gyorsasággal szünteti meg, még a nem létező bajokat is. Nem számít mennyibe kerül, mert a Tescoban, ahol a „legkisebb is számít”, rengeteget lehet spórolni. A kosárból nem hiányozhat a Kinder Bueno, amit az Ideális reklám alany kilószámra töm magába, böfögést nem okozó Colával öblítve le, cérna alkatán mit sem változtatva. De a titok valószínűleg az, hogy a nagy bűnözések után mindig bekap egy orbitot, hogy megőrizze a „száj egészséges ph értékét.” De ha most ezek után mégis azt hinnénk, hogy a reklámok szereplői szebbek, jobbak,
okosabbak mint mi, megnyugtatok mindenkit: Semmi témájuk nincs, mint a hüvelygomba,öregkorukra pedig már csak műfogsortisztítóval tudnak majd újra „nevető lányok” lenni.
Szilágyi Edit 2013
Megjegyzések
Megjegyzés küldése